Klubbkläder

Vill du också stötta Jössefors IK och klä dig i våra favoritfärger gul och svart? Då har du kommit rätt!

Inför fotbollssäsongen erbjuder vi träningsoverall, tröjor, t-shirts, hoodies, jackor, shorts, väskor och strumpor från Puma via Stadium.

kläder

Utprovning av årets modeller från Puma finns i klubbstugan. Det finns tränings- och fritidskläder. Väskor, jackor, strumpor mm, allt du behöver inför säsongen. Beställning gör ni själva via stadium.se Sök på Jössefors. Två alternativ kommer upp, se bild till höger. Produkterna med tiger-trycket
finns under Jössefors IK Tiger, resten finns under Jössefors IK. Betalning och leverans väljer du som ett vanligt nätköp.

Du väljer själv om du vill ha initialer eller annat namntryck (annat namntryck går endast att välja på ¼ zip tröjan).

Stöd din förening - Bonus till alla! Alla köp som föreningens medlemmar gör på Stadium ger dels bonus till dig men även till föreningen. För att stödja Jössefors IK behöver du vara medlem på Stadium och göra dit val av förening under Mina Sidor på stadium.se. Det gör du enkelt vid beställning.

Utöver vår profilsida på stadium.se har vi ett lager med supporter t-shirts i barn- och vuxenstorlek för
endast 125:-.

Vi har även Trimtex som levererar träningskläder och vi kommer inom kort ha ett lager.
Det kommer finnas linne, tshirts, pumptrack tröjor.

Hör av dig till din ledare om du vill pröva ut kläderna!

Stötta JIK Stadium

Skid- och cykelkläder

Våra skid- och pump track/ cykelkläder kommer från Trimtex Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., är du intresserad av att beställa? Hör av dig till oss! Vi beställer en gång på hösten och en gång på våren.

Skidbyxor
Skidjacka
Tigertröja
Pumptrack tröja

Supporter T-shirt

Bli snyggast bredvid planen, med JIK-flagga på bröstet och ryggtryck som nedan!

supporter

Publicerad: 2022-12-10