Koppsängsskogen

Upptäcktsresande i sin hembygd!

Finns fina stigar (där skidspåren gick förr) som ligger i absoluta närheten till vårt motionsspår (ca 7-8km). Dessa är tyvärr inte särskilt lätta för den oinvigde att hitta till idag. De som tidigare tävlat i gula och svarta dräkter i skidspåret minns dem säkert. Hoppas vi kan skylta dessa bättre under sommaren så fler kan hitta dem.

Vill ni vara med och hjälpa motionssektionen i arbetet i och kring vårt motionsspår (det är JIK som ideelt sköter spåret) eller med andra spännande aktiviteter för unga och äldre, är ni mer än välkomna till våra möten som vi håller i klubbstugan. Vi går ut med information om mötena på hemsidan och på Facebook www.facebook.com/skerijossefors/ Länk till annan webbplats.

Bli medlem i JIK

Aktiv fr.o.m 15år (lic.) 400:-

Familj 400:-

Passiv stödmedlem 150:-