Jössefors Byalag och Jössefors IK - Motionsidrott

Nu är det "klubbat". Byalaget i Jössefors kommer nu att ingå i Jössefors IK motion!

Byalaget och Jössefors IK - Motionsidrott har under en tid haft diskussioner kring att Byalaget skall uppgå i JIK. Nu är det bestämt att Jössefors Byalag blir en del av JIK - Motionsidrott (samma styrelse). Idag överlämnades det material som varit i Byalagets ägo. Johnny Skoglund lämnade över föreningens material och Jan-Erik Nilsson tidigare ordförande i föreningen överräckte en bukett för det jobb som Johnny lagt ner i föreningen under åren.

Flera som tidigare varit medlemmar i föreningen kommer även fortsättningsvis vara med och bidra och verka för sin bygd. Nu närmast under den påskpromenad Länk till annan webbplats. som vi annordnar.

Inom kort kommer vi att skicka ut information till de som är medlemmar i byalaget.

Vi i styrelsen för motionsidrott vill tacka Jan-Erik och styrelsen för förtroende att få fortsätta driva Byalaget vidare!

gubbar

Publicerad: 2017-04-10