Påskpromenad -17

Äntligen var det så dags för den årliga påskpromenaden!

Trots otur med vädret dök det upp 150 personer som tog chansen att gå årets påskpromenad! Det var fler på plats men alla gick inte promenaden utan stannade och köpte lotter eller fikade på cafét.

Tack till alla sponsorer som gav oss möjlighet att duka upp ett gediget prisbord med ett toltalt vädre på över 10.000kr. Överskottet kommer att gå till satsningar inom motionsidrottandet vilket närmast är den fortsatta rustningen av motionsbanan. Många av deltagarna tog också chansen att bli medlemmar i klubben vilket är mycket glädjande!

Nästa år återkommer promenaden och då hoppas vi mer på vädret och vi som arrangerade i år tar med oss erfarenheterna in i nästa och gör den ännu bättre!

Vi har kommer försöka att under året ha regelbundet återkommande tipspromenader, så håll ögonen öppna!

häst

Publicerad: 2017-04-14