Föreningskampen! Samla varv åt Jössefors IK!

Gå, jogga eller spring i ditt tempo och så många varv du vill under en timme. För alla åldrar och alla förmågor. Gratis för alla och fina priser kommer lottas ut bland alla deltagare. Kom igen nu alla aktiva och supporters! Samla varv åt JIK!

Varmt välkomna till Föreningskampen!

Hur: Gå, jogga eller spring i ditt tempo och så många varv du vill under en timme. Det finns ett kortare varv på ca 600 m och ett längre på 1,2 km. Du väljer vilken förening du samlar varv till.

Priser: En utlottning av fina priser bland alla deltagare sker efter event 2 den 14/9, ju fler event du deltar på, ju större vinstchans. Under hösten delas dessa priser ut och en vinnande förening som samlat flest varv kommer koras!

För vilka: För alla åldrar och alla nivåer!

När: Onsdag 31/8 vid Breviks klubbhus.
Start 18.00. Du får samla varv fram till 19.00.

Kostnad: Gratis för alla! Föreningen du väljer att samla varv till betalar anmälningsavgiften (20:-/person)!

Varför: En trevlig kväll med både motion och gemenskap! Föreningskampen kommer fortsättningsvis gå runt bland våra föreningar i Västvärmland som har skidor bland sina grenar. Föreningskampen kommer arrangeras på olika platser, antingen på barmark eller snö.

Servering med kaffe, korv m bröd, våfflor m.m!

föreningskampen

Publicerad: 2022-08-15