ICA Kvantum Arvika ny huvudsponsor!

ICA har stöttat föreningen i många år och tar nu klivet upp och blir en av våra huvudsponsorer!

Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete med er! Tidigare har ICA funnits med som årlig sponsor och sponsor till Pump Tracken.

Föreningen hade även äran att ta emot det första "Heja Arvika" priset 2022! Vilket motiveringen kan delas igen!
Motivering: "Vi på ICA Kvantum Arvika vill uppmuntra det goda arbetet som Jössefors IK gör.
Jössefors är en förening med medlemmar som är aktiva och engagerade i föreningens olika aktiviteter, vilket i dagens läge inte är självklart. Jössefors IK visar att man kan skapa vettig och värdeskapande sysselsättning för barn och ungdom med god stämning och bra kamratskap. Jössefors IK's satsning på Värmlands första pumptryckningar i asfalt är ett lika populärt som imponerade projekt.

https://www.ica.se/butiker/kvantum/arvika/ica-kvantum-arvika-8932/start/ Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

I sommar kommer vi vara med på populära ICA idrottskollo, snart kommer mera info kring detta!

Publicerad: 2023-05-22

Senast uppdaterad: 2023-05-22