Regler- och prislista för uthyrning klubbstugan

Vem/vilka

Alla medlemmar i Jössefors IK, som fyllt 20 år, samt andra föreningar vars syften och verksamhet är förenliga med föreningens idéer får hyra JIKs klubbstuga för möten och sammankomster.

Bokning sker via mail skerijossefors@hotmail.com

Ansvar

Hyresgästen svarar för ordning, säkerhet och eventuella kostnader för skador.

Lokaler

Klubbstuga för 40 personer (sittplatser vid bord). Stor frys och kyl, porslin och spis finns.

Hyresgästen kan möblera efter sitt önskemål men ska återställa möbleringen till hur det såg ut när ni kom. Toalett och kök med spis finns i lokalen.

Kostnad

Medlem i JIK: Möte upp till 3 timmar 350:-. Över 3 timmar 700:-.

Depositionsavgift 500:- (meddelas vid bokningen om ni ska lämna) samt hyra skall betalas i förskott.

Lokalen ska lämnas städad, oskadad, möbleringen återställd samt sopor bortforslade.

Tänk på att när ni bokar klubbstugan kan verksamhet pågå på gräsytorna/fotbollsplanerna under tiden. Vill man ha möjlighet att nyttja även dessa bör man man skriva det i förfrågan. Det är inte alltid möjligt att nyttja dessa.

Swish för betalning av hyra till 1232392579. Märk med "klubbstuga" och ert namn.

Föreskrifter

När lokalerna lämnas stängs alla fönster och alla ytterdörrar låses. OBS skräpet tömmes inte i JIKs tunnor utan tas med av hyresgästen. Vid misskötsel kommer vi faktuera er kostnad för återställning.

Övernattning får förekomma under förutsättning att tillstånd erhållits av räddningstjänsten i Arvika och att deras anvisningar följs av hyresgästen.

/Huvudstyrelsen - Jössefors Idrottsklubb

Publicerad: 2022-12-29