Elin fick Lions ungdomsledarstipendiet!

Ikväll överraskades vår fantastiska ledare och alltiallo Elin med Arvika Lions ungdomsledarstipendium! "För ovärderliga insatser i arbetet med Jössefors IK Ungdomar"!

Vi är mycket stolta och hedrade över att ha en ungdomsledare som får ett så fint betyg. Stort tack från alla oss i Jössefors IK!

Vi gissar att Elin inte räknat timmarna hon lagt ner i föreningen. Elin är ledare i fotboll för pojkar födda 2010. Alltiallo betyder bl.a. till stor del ansvarig för alla klubbens tränings- och matchkläder, sitter i sponsorgruppen och sköter till stor del alla våra sociala medier. Elin ingår även i vår projektgrupp med Jössefors Aktivitetscenter. I år sitter hon som sekreterare i motionssektionen. Men det Elin brinner mest för är ändå längdskidåkningen. Hon startade även upp vår vilande skidsektion för tre år sedan (sen 20 år tillbaka) och har idag över 30 aktiva barn på längdskidor. Vi är glada för att vi fick Elin till Jössefors och vår förening!

elin

Publicerad: 2019-10-08