lansering av Folkspels storsatsning JOYNA!

JOYNA är Folkspels nya digitala prenumerationslotteri! Försäljningen kommer att starta den 3:e april!

Självklart vill vi i Jössefors IK vara med vid lanseringen av Folkspels storsatsning JOYNA!

Vår förening tror på JOYNA som en stor framtida intäktskälla. Därför väljer vi att engagera hela föreningen i denna satsning. Vi hoppas att alla medlemmar kommer att bidra med en insats för att vi ska bli framgångsrika.

Detta är JOYNA:

• Prenumerationslotteri med dragning varje fredag och chans att vinna 10 miljoner.
  • 160 kr/månad (40 kr/vecka)
  • Ett lotteri för dig som både vill vinna stort och som kan tänka dig att stötta någon eller något i din närhet.
  • Första dragning 7:e juni och första betaldag 27:e maj.
  • En av vinsterna i JOYNA är att varje vecka har du som lottköpare chans att vinna 100 000 kr där även föreningen som sålde lotten vinner samma belopp! Om vår förening skulle vinna 100 000 kr vad tycker du att vi skulle göra då?
  • Mer information på www.folkspel.se/joyna Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Detta är Folkspel:

• Genererat upp emot 18 miljarder till svenskt föreningsliv sedan starten 1991, via sina lotteriprodukter – BingoLotto, Sverigelotten, BingoLottos Julkalender och Färgfemmans skraplott.

Publicerad: 2024-01-26

Senast uppdaterad: 2024-01-26