Tigerkvälla spelas i mitten av augusti!

TIGERKVÄLLA - Voltaturnering

TIGERKVÄLLA är tillbaka! Samla ihop kompisgänget och spela Volta-fotboll på Tiger Arena i sann FIFA-anda med 5 mot 5 med korta matcher

Spelschema 11/8-23

Det är bra att vara minst 30 minuter före er första match. Innan första matchen ska deltagaravgiften swishas till oss. Det finns uppsatt swishlapp på plats.

Omklädningsrummen på Forshälla är upplåsta från 16. Lagen får samas om dem. Toavagn finns vid Tiger Arena.

Kiosk och hamburgare finns vid Tiger Arena från kl 17.

Prisutdelning efter finalmatchen. Pris till alla!

SKICKA IN ER ANMÄLAN IDAG!

När: Fredag 11 augusti, kl 16.00. Slut ca 22. Tider uppdateras när spelschemat är klart.
Plats: Tiger Arena, Jössefors
Anmälan: Maila anmälan och ev frågor till skerijossefors@hotmail.com eller på sociala medier.
Vem: För dig på högstadiet, 2008-2010. Klasser tjejer/ killar-mix. Åldrar kan vara blandade i lagen. Anmäl ett lag med 6-8 personer. Medalj till alla i laget.
Kostnad: 50:-/person

Sista anmälningsdag är 3 augusti. OBS! Vi förbehåller oss rätten att blanda klasser beroende på antal anmälda lag.

Anmälda lag ska ha enhetliga kläder och benskydd. Vi vill ha en vuxen kontaktperson och lagnamn samt namn och födelseår på deltagarna.

Kiosk och lättare mat finns under kvällen.

VÄLKOMNA!!

Publicerad: 2023-07-19